Monday, February 3, 2014

Selamat Hari Wilayah


SELAMAT HARI WILAYAH

hari ni cuti lagi.. esok dah start sekolah balik.. wehehehe seronok bila dah start sekolah, sebab........
jadual miea akan mula sibuk lagi.. heh heh tak de la terperap je kat rumah.. boring!

ermm rasanya miea nak kongsi miea punye keputusan peperiksaan semester lepas.. ngee =D
syukur alhamdulillah pointer miea ada kemajuan...

ini sebagai pembakar semangat untuk diri sendiri, adik2 dan kengkawan yang lain

 terima kasih Ya Allah, terima kasih ibu, ibu ida,ayah, dan adik2 sebab doakan kejayaan miea ni. macam-macam rintangan yang miea hadapi pada semester lepas, subjek pun makin susah, yea lah dah masuk degree kan. mana mungkin makin senang.. tp miea tetap gembira sebab dapat uji kemampuan miea dalam bidang multimedia ni.. hehe 

terima kasih pada kengkawan seperjuangan, SITI ATIQAH, NATASHA MURNI, ALEYSHA SYAFIQAH, NISA HANIF, ANIS LAN dan 2 kumbang yang sentiasa bikin havoc  HADI RAHMAN dan FARID SANUDI. mereka ni kawan yang tak terpisah walaupun selalu ade pertengkahan berlaku. bak kata pepatah, air yang dicincang takkan putus.. harapnya persahabatan kita macam tu lah yea kengkawan. 
LOTS OF LOVE FROM MIEA :*


-xoxo from miea-

1 comment:

sherlina halim said...

Pengen yang lebih seru ...
Ayo kunjungi www.asianbet77.com
Buktikan sendiri ..

Real Play = Real Money

- Bonus Promo Red Card pertandingan manapun .
- Bonus Mixparlay .
- Bonus Tangkasnet setiap hari .
- New Produk Sabung Ayam ( minimal bet sangat ringan ) .
- Referal 5 + 1 % ( seumur hidup ) .
- Cash Back up to 10 % .
- Bonus Royalty Rewards setiap bulan .

untuk Informasi lebih jelasnya silahkan hubungi CS kami :
- YM : op1_asianbet77@yahoo.com
- EMAIL : asianbet77@yahoo.com
- WHATSAPP : +63 905 213 7234
- WECHAT : asianbet_77
- SMS CENTER : +63 905 209 8162
- PIN BB : 2B4BB06A / 28339A41

Salam Admin ,
http://asianbet77.com/