Saturday, June 25, 2011

Elmo

Hai readers ... Lama tak update blog huhu
Sekarang kat kampung melaka yeyy hahaha semua dok kat ruang tamu ni, tp disebabkan astro rumah nenek tak bayar la pulak... Haha aleh2 tgk DVD je cerita magika la malam ni huhuhuhu



Semalam first day kerja dan jugak last day kerja. hahaha terbaik :D
Penat jugak la kira2 stok dalam kedai weee, Walaupun sehari je kerja tapi dapat la jugak pengalaman. Huhu..



Semalam sebelum balik dapat jumpe en.izzat yea la lama tak jumpe kan, dapat cerita panjang2 hehe seronok! Walaupun sekejap hahaha

2 comments:

amir aizat said...

lah knp bleh bhenti kjer tu?

Miea said...

Amir aizat : tolong kawan je... Haha kebetulan kerja pun dah abis. So sehari je la kerja :)