Monday, May 30, 2011

MOvie :)

hai guys ; lama tak update blog =_-' haha sebab malas dan tak de benda nak cerita. tapi sekarang aku menggagahkan diri dan menulis blog. ppptftfftt bermadah ayat ! haha

percaya dan tak percaya,
untuk pertama kalinya aku tengok cerita hantu kat wayang. haha agak gila sebabnya aku ni penakut. :P
last-last tengok jugak cerita KARAK. haha


Bagi aku cerita ni menarik! tapi agak pelik storyline cerita ni.Hantu yang seram bagi aku ialah budak kecik yang mencari mak dye. hahadan hantu yang agak annoying pulak perempuan yang cari anak dye. haha seriusly makeup for hantu memang superb.Sound cerita ni pon memang scary haha
tengok movie sambil tutup telinga =.+' 



Shahir oh shahir.. hehe handsome!! suka dye. :) 
tapi ending cerita ni sedih,haha 

2 comments:

Unknown said...

hantu die kelakar!!

nurulamiera said...

Yepp sgt kelakar.. Lagi2 hantu kembar 3.. Weeheee