Monday, May 9, 2011

cerita cerita :)

hai pepps.. hari ini 9 hb mei 2011, wah wah .. ini hari aa sudah tidak ada exam lah.. huhu banyak heaven la...
jadi bile exam dah habis maka dengan ini tamat lah pengajian semester 2 saya.. yeeehaaa.. okay memang saya mengaku sem 2 ni banyak sangat dugaan dan tekanan huhu.. yea la kan assignment belambak2 memang tak menang tangan la kan saya nak pegang... huhu....

haa sempena Hari Ibu yang lepas,saya telah menghadiahkan beliau (Anita Kudin) sepasang subang dan gelang tangan.. hadiah itu sangat memberi makna kepada saya... haa kenapakah?? kerana pada hari saya beli itu saya ade peperiksaan kertas terakhir,dan wallet saya hilang.. OMG memang pada hari itu membawa satu kenangan walaupun tak manis.. :'( . Btw to my ibu.

I Love You So Much!
1.thanks because taking a very good care of me.
2.always be by my side when i need a friend to talk to.
3.thanks because always understand me.
4.never tired of teaching me.5.always provide useful advice to me.

i love you ibu !! :-* muahhh 


hehe okay la kan buat ucapan kat sini ... yang penting semalam dah wish.. hehehhe...

haa nak bagi tau korang korang semua.. saya ade seekor anak kucing yatim piatu.. baru 6 hari.. hehe sangat comel yea.. dan muka dye kelihatan seperti CJ7 


weettt weeett comel kan kan ... haaa nanti saya masukkan gambar baby kecik(anak kucing) saya yea =D



No comments: