Tuesday, June 16, 2015

welcome back speech

Testing... mood demam.😷
hehe

Assalamualaikum.

hehe hai semua. Tetiba rindu kat blog ni. 😅
erm tgk last posting tahun lepas. Aiyoo.. punye lah lama ta update blog oiii... 😧
Maaf lah yeaa... 
okay untuk update terkini. Now iols tgh cuti sem.. hehe 3bulan uii.. tp seperti biasa lah tak kerja pun cuti2 ni haih.. ape lah. Tp tape mcm sem-sem sebelum ni cuti sem ku dipenuhi dengan aktiviti menjual di instagram. 
Jemput2 la ye visit my ig.. hehe 
oh yea memandangkan Khamis ni dah puasa, kita nak war2kan kat semorang yang kita jual tart nenas tau... 😆. Nanti kita post lain pulak. Khas untuk tart nenas saje.. hehe peaceee... 

Daa 
-xoxo-

1 comment:

sherlina halim said...

Pengen yang lebih seru ...
Ayo kunjungi www.asianbet77.com
Buktikan sendiri ..

Real Play = Real Money

- Bonus Promo Red Card pertandingan manapun .
- Bonus Mixparlay .
- Bonus Tangkasnet setiap hari .
- New Produk Sabung Ayam ( minimal bet sangat ringan ) .
- Referal 5 + 1 % ( seumur hidup ) .
- Cash Back up to 10 % .
- Bonus Royalty Rewards setiap bulan .

untuk Informasi lebih jelasnya silahkan hubungi CS kami :
- YM : op1_asianbet77@yahoo.com
- EMAIL : asianbet77@yahoo.com
- WHATSAPP : +63 905 213 7234
- WECHAT : asianbet_77
- SMS CENTER : +63 905 209 8162
- PIN BB : 2B4BB06A / 28339A41

Salam Admin ,
http://asianbet77.com/