Wednesday, June 17, 2015

SIMBA

Assalamualaikum,

Apa habaq semua. hehe hari ni nak cerita tentang peristiwa malam tadi...
alkisah diriku yang demam ni. Disebabkan dah tak larat menanggung batuk yang tiada penghujungnya ni, malam tadi tujuannya ke semenyih untuk melawat doktor di poliklinik penawar. Sampai2 je disana klinik tutup. Alangkah sedihnya hati ini. 😔

Jadinya hajat ni diteruskan juga ke kajang demi mencari klinik yang masih buka pada waktu itu. Tapi semasa perjalanan nak keluar dari semenyih sentral tu ternampak sekumpulan anjing liar sedang menyalak-nyalakkan seekor kucing yang berada diatas pokok. Alangkah kasihannya kucing tersebut. Lalu ku patah balik untuk menolong kucing itu. Tetapi ade seorang lelaki yang ternampak kejadian itu terlebih dahulu menghalau anjing2 tersebut. lalu kucing yang ketakutan itu turun dari pokok berlari sedan memanjat pagar kedai dobi disitu. Tetapi nasib kucing malang itu dia tak berjaya melepaskan dirinya. Dia tersangkut di pagar itu. Lalu aku yang kasihankan kucing tersebut menolong kucing itu dan ambil lah kucing tersebut. Setelah pegang kucing tersebut  hatiku tertambat dengan kecantikannya.

Rupanya sama seperti April. Kucingku yang hilang pada bulan april hari tu. 😢

Ini gambar photoshot april. Pakai kamera DSLR.
April manja.. 
gambar terakhir April sebelum kehilangannya 😭
Mr. APRIL berbaju.

Jadinya sekarang kucing malang tersebut sudah berda dirumahku.. hehe nama diberi SIMBA. sebabnya dia panjat pagar tapi tak boleh turun. Haha Dia adalah seekor betina.

Inilah SIMBA. 😊
Ekor dia kembang sama macam APRIL. 

Hari ni Simba tidur je. Mungkin dia kepenatan kena kejar anjing semalam. Kesian dia.. 😦

Sampai sini dulu cerita tentang kucingku.. 😊 Nanti kita update lagi cerita tentanv lagi 2 ekor kucing jantan kat belakang rumah ni. sekor nama Khadir sekor lagi Capang/ Rakuna. Nakal 2ekor jantan ni. Hehe. Okay bye.. 

Daaa
-xoxo-

1 comment:

sherlina halim said...

Pengen yang lebih seru ...
Ayo kunjungi www.asianbet77.com
Buktikan sendiri ..

Real Play = Real Money

- Bonus Promo Red Card pertandingan manapun .
- Bonus Mixparlay .
- Bonus Tangkasnet setiap hari .
- New Produk Sabung Ayam ( minimal bet sangat ringan ) .
- Referal 5 + 1 % ( seumur hidup ) .
- Cash Back up to 10 % .
- Bonus Royalty Rewards setiap bulan .

untuk Informasi lebih jelasnya silahkan hubungi CS kami :
- YM : op1_asianbet77@yahoo.com
- EMAIL : asianbet77@yahoo.com
- WHATSAPP : +63 905 213 7234
- WECHAT : asianbet_77
- SMS CENTER : +63 905 209 8162
- PIN BB : 2B4BB06A / 28339A41

Salam Admin ,
http://asianbet77.com/