Tuesday, December 7, 2010

TAG TAG =)

hai ! =D  saya diTAG .. agagaga happy ekhh sbb emma org pertama yang tag saya;; hehe ohh sungguh kesihan saya niyh



thnx to EMMA yeahhh.. haha walaupon awak tgh demam... tapi awak tag saya ;P
hehe

1. saya NURUL AMIERA nice name huh 

2. saya ade kucing  oke :) putih nme dye 

3. MUHAMMADIZZAT kawan baik sye,dye juga boyyfeee saya !ouhh saya sayang dye oke 

4. addicted to korean drama now!! kwon sang woo hot!!

5. pagi tadi saya g jogging oke :) jgn terkejut.. yea mmg saya malas bjogging tp..... entah hari ini rajin pula... *kwing kwing 

6. sgt menjaga cake di  BAKING LIFE  haha... best tahu ;)

7. UNIKL,MIIT dihati ... 

8. nak kurus!! waa saya gemok :(

9. of course nak shopping gila2 *weee

10. nak habiskan menjahit.. haha dah bnyak tergendala projek aku niyh -.-

11. jadi anak yang soleh yeaa

12. kawan ?? ramai ! hehe.. 

13. saya sensitif =( cepat jer terasa hati.. hahaha

14. yea saya gedik !! haha

15. MAI,THIRAH,MUNA  selalu disisi thnx  yeahhh 

16. blog tercinta :) bosan jer cari blog.. haha

17. saya suka fairytale ! wish that my life a fairytale :) mst best kan.. happy ever after.. ahaha berangan jer awk nie MIERA -.-

18. ohh num 18 :) 18 nov birthday saya..haha

19. nak g korea!! knape?? entah .. haha miera!

20. yeahh saya suka makan.. bahagia gler nmpak makanan =D 

21. peminat YUNA haha. saya suka tgk style dye.. soo sweet!!

22. gemar melukis,haha percaya tak??

23. gila photoshop skrang.. haha make up make up di photoshop fun gler !! yea yea saya budak baru belajar.. hahaha

24. saya ade adik yang sangat sangat nakal grrrrr geram ngn dye 

25. yohh saya suka duit !! $$$ *wing wing 


yeeeehhaaaa thnx EMMA :)
saya nak tag, 
aten, fatin athirah, aisyatun, mai, dan adik shalihah weng 

6 comments:

Melon said...

asal hang tag den...=.=" jap2 den test~~

Miea said...

haha.. bwat saje :)

Atendaae' said...

woah tak bgtau pun kena tagged. weh sumpah kau punya shoutbox tu mcm sengal kot. dia taknak keluar dari menyorok. muehehehe

Miea said...

ohh aten.. huhu lupe nak habaq :P
ekhh yea meyhh asal lahh kao jer yang tak leyh tarik shoutbox ak?? blogger yang len oke saje ...

Aisyatun Nadhirah said...

kenapa tag sayaaaaa? huaaa, malas buat HAHA

Miea said...

:) saya pnye suka laa,,, hehe