Saturday, November 6, 2010

malam malam

salam :) td en kite tgk majalah3 topik dye minggu niyh sgt menarik (!) 
CARA TERBAIK MELUPUSKAN HELAIAN AYAT SUCI AL-QURAN
haaa menarik kan kan emm ak malas nak tulis tp disebabkan ak jalan2 tadi ternampak plak blog niyh ade entry pasal tajuk niyh.. haaa ape kata korang g kat blog dye sini =)





sekarang niyh kat tv3 ade cerita cerekarama.. weee~~ cite yang sangat kelakar.. ahahahaha tajuk dye ANDALUSIA ;


Sinopsis Aku Bukan Andalusia

Aku Bukan Andalusiaadalah mengenai Rosa yang berstatus anak dara tua (anak dara lanjut usia atau andalusia) yang bertemu jodoh pada usia 40-an.

Semuanya bermula apabila Rosa bercinta dengan guru sekolahnya sendiri. Bagaimanapun, cinta mereka terhalang kerana Rosa juga masih di bangku sekolah lagi ketika itu.

Namun, Rosa akhirnya bertemu jodoh juga dengan bekas teman lelakinya yang sudah berusia itu ketika mereka berjumpa di Tanah Suci Makkah.

Telefilem Aku Bukan Andalusia akan ke udara menerusi slot Cerekarama TV3 jam 10 malam ini.

Aku Bukan Andalusia - diterbitkan bukan untuk menghina golongan andartu di luar sana sebaliknya sarat dengan mesej yang cukup mendalam untuk disampaikan pada masyarakat.

Antara mesejnya adalah wanita kadangkala tidak boleh mencintai hanya seorang lelaki semata-mata dan sanggup bergelar anak dara tua apabila tiada jodoh dengannya.

Lakonan: Erma Fatima Datuk Rahim Razali

Sambung Baca: kat sini banyak sinopsis cerita <3
 
dalam cerita tue enn banyak lagu2 klasik.. bila dgr rase mcm kelakar plak.. tp syiok.. ahahaa berjiwa klasik enn ak niyh.. huhuhu bgus enn..dgr niyh ekhh
 
video 


yeahh dgr ekhh jgn tak dgr... huhuhuhhu.. syok niyh... 

No comments: