Saturday, September 18, 2010

suri rumah :P

hello~~
:) tgh duduk dan menonton ini ;



tv3 .17/9/10 .10pm


&& yeahh cerita ini best suke sgt!! 

actually, nak cerita pasal hari ini.. haha yea hari ini saya menjadi surirumah!! wahh bunyi mcm terbangga plak kan kan...  yea jgn tak percaya saya mengemas rumah && yg paling penting saya memasak hari ini yea.. hahaha cool kan.. yeahh TUMBS UP..  
 



 



haa niyh la rupa masakan saya petang td..emm AYAM MASAK MERAH sebenarnyer..tp rupe dye mcm yea ta yea jerr... walaubagaimanapun saya mendapat feedback yg baik daripada ahli keluarga ku;hehehe thnx girls... :)
emm cume nyer saya tak reti nak potong daging niyh.. agak liat sket..agak2 sape yg boleh bg petua jgn lupe share oke..

 
                                                                                                                                      end of the story
                             

1 comment:

nurulamiera said...

yeahh mcm ta percaya jerr ak pandai masak.. hakhak bangga plak..