Sunday, September 19, 2010

18 Sept 2010

salam guys,  :)
sekarang niyh ak dah giler nak ber'blogging. kahkahkah :D suke plak ekhh~~~
oke cerita hari ini;

hari ini saya pergi berjalan raya..haha skema glerr.. :P 
1st destination ke bangi;
 awal pagi dah siap2 nak pergi open house kat rumah officemate ibu,last2 smpai sana dkat tengah hari jugak,hehe
soo mkn tengah hari jer la skali..

destinasi seterusnya;
 ke rumah nendaku;di kuala selangor.
mkn kiuh raya banyak2 hehe
tgk baby achik saya!! sgt comel!!bby boy plak tue...waa best kan..
saya suka sgt sgt !!! baby boy :D
haha ini adik angkat saya,dye comel kan kan.rindu kat dye dah lme tak jumpe.gmbar ni mse dye kecik.skrang dye dah pandai berjalan dah.. ohh DANIAL


nenda && ibu
destinasi seterusnya;
ke rumah babysitter saya di cheras
wahh dah petang2 tue rasa lapar yang teramat sgt.achik saya masak bihun goreng jer tp yea la kan kalau dah lapar tue mmg semua sedap tp mmg masakan achik saya sedap! hehe
rindu kat achik dan famili dah lme tak jumpe.dpt duit raya lagi tu..kihkih.

emm dan last destinasi;
hooreyy blk ke rumah lah.. penat sgt,padahal pegi 3 rumah jer kot.al-maklumlah dunia kini makin panas..isyh tak larat nak berjalan..(naik kereta padahal)hakhak

adehh dah mlm2 mcm niyh laa ak bnyak merapu,yea laa boyfee saya tak de :(
ohh soo sad,dye sedang sibuk belajar.dah final exam tak lama lagi msk sem 2.ak kne la support dye.dye nak blajar tak leyh ganggu kan kan.. hehe
tp seriously dye tak de idup ku rase sgt lah kosong.. waaa :'(

haha over lah kao.
k lah bye
                                                                                                   end of the story

 

No comments: