Friday, April 9, 2010

9 APRIL 2010

  aha,sedang mndengar lagu, dan diluar rumah sedang hujan lebat...haha
seiringn dgn hati ku yg duka,sedeyh,dan kechiwa.....
ohh perasaan bercampur-campur =( ape sudah jadi pade diri ini...waaaa mnagis sudah...

     oh oh network ta betol.....
ish knape sedeyh niyh ...alaaa ta taw lah apsal...
bongok tol..tulis niyh pon dah merapu...
kenapakah (?.?)

     actually,sebb mlm td kot..
mengharapkan dye ade tp rupenyer tade..... dah beberape hari ta berborak ngn si dye..haaaa rindu sbenarnyer...dan malam td dah dpt pluang na borak ngn dye..tp....................hampa!!
dye ta layan aku...isyh geram,bengang sume ade... dah la mlm tue jer ade tyme na borak ngn dye...
lps niyh ta taw la ade lagi ke ta...yea lah dye enn slalu sgt busy..ta taw lah busy ape bnde nyer...

    kekadang dah ta rase cam aku niyh org kesayangan dye... seperti nyer dye ta perlu kan aku lagi...
rase mcm aku niyh da ta penting untuk dye... dah la dye ta text aku pon...cari aku pon dah jarang (mataku mula merah,miera!! tahan jgn nangis) dulu sehari aku ta de mst dye dah cemas dan akn mncari aku..sekarang?? ohh ta lagi.. ADAKAH INI TANDA2 BAHAWA KAO AKAN TINGGALKAN AKU?? emm entah lah...dah pikir mcm2 dah niyh...    
    
     aku jer yg skarang niyh tunggu dye, cari dye, kadang2 aku ta cari dye pon dye ta kesah...aku dah penat nak berharap kat dye lagi...tp aku sayang dye..(haha jiwang gler..haiyaa! ini bukan diri ku..) padah nyer terlalu sayang org enn...aku pon dah ta pasti lagi same ade dye sayang aku lagi ke ta...ta pasti lagi dye akan cari aku..emm kalo aku ta de pon mybe dye ta kesah kot...skarang niyh pon dye dah ta bgtaw pon dye g mne...cthnyer;cam ari niyh..smlam dye kate dye ta de..tp dye ta bgtaw pon dye g mne... :( bkn nyer na mngongkong dye tp bg lah taw..atleast tade lah aku terase... :(
  
     dye dah jarang luang kan mase dgn aku..nak text ngn aku pon mcm na ta nak jer...mcm ta ikhlas jer...ish! knape ngn kao niyh.. terase seperti aku niyh mcm patung simpanan dye pulak...kalo dye rase nak cari aku dye cari,kalo dye rase ta nak cari aku dye senyap jer...

mybe niyh salah aku dulu kot...
yealah kan hidup manusia kan mcm roda..kejap kte kat atas kejap kte kat bawah..
mcm niyh juga lah bile kte saket kan hati org,kte akn disakiti balik..

isyh da lah mcm merapu plak aku tulis niyh..emosi terganggu..
ta der mood na bercerita lagi..
mungkin akan senyap seketika dari blog ini,Fb,dan myspace..
chao~   

No comments: