Wednesday, November 30, 2011

Hai, ;) Assalamualaikum.. Bismillah :)

Dear friend,

Hehe kawan ehh?? Emm boleh la dikatakan kawan saya.. Sbb kite pernah tido sebilik,, ingat tak? Hehehe Saya pernah sedih atas kehilangan org kesayangan awak, saya pernah dengar cerita sedih awk dan saya faham.. Yes kite pernah belajar sesama :) ermm ape lagi yg kite pernah buat same2?? Ohh yea kite pernah shopping same2, makan sama2 :) bila ingat balik sweet tau tau..

Hehehe Tapi kenapa sekarang awak jadi macam ni? Macam2 cerita yg tak best saya dengar pasal awk... Hmmm dalam hati ni tak de niat pun nak masuk campur! Percaya lah... Ini semua sbb rasa tanggungjawab saya sebagai saudara Islam awk..
Saya,Dan kawan2 yg lain tegur awk,ade kalanya awak dengar, ade kalanya awk marah... Tp niat kami cuma nak tolong.. Tapi nampaknya awak dah sesat terlampau jauh.. Saya tak mampu nak buat ape2 awak..

Saya cuma boleh doa dan memohon kepada Tuhan yg maha esa, supaya awak mendapat petunjukNya, jauh disudut hati saya sedih tgk awk macam ni.. Awak yang matang sepatutnya boleh fikir mana baik Dan mana yang buruk... Tp.... awak menyalahkan orang lain.. Hmm kawan.... Ingatlah keluargamu, ibumu, kamu kata nak berubah... Berubah menjadi yang baik yea kawan... Apa yang awak buat sekarang ni ialah perubahan yang salah.. :( Awk.. Ini pesanan ikhlas dari saya tau..

p/s ;  move on to a better life! :)
make it worth  for yourself
move for your own sake not others :')


Saturday, November 19, 2011

18 november 2011

assalamualaikum all readers,
:) coming back on 19 november 2011 to update about yesterday !!
hehe,


why friday why why ??
:D

 it;s my birthday !! my birthday .. haha excited sungguh!!..

 well yeah i would like to wish :
happy birthday to me!!
hehe wish birthday sendiri :D


 i feel like a PRINCESS for one day !! hehehe

and and lupe plak.. happy birthday for NAMI && ISKANDAR


  
sorry is i curik gmabar u!! ;)  
zana and nami :D aku curik gambar korang!! hehe jgn marah

and also my old friend! FARHANAH

gambar curik lagi --" hehehe
adoii tak pasal2 dapat gelaran si pencuri gambar oopppssss
untuk entri ni je.. hehe

btw, for the last wishes :
HAPPY BIRTHDAY AND HAPPY LIVE FOREVER.
FRIEND FOREVER
:)


Monday, November 14, 2011

short update

hello readers,

heh ade meh my readers?? tak kisah la sesiapa >.<

SPM BEGIN !!

GOOD LUCK TO ALL CANDIDATES !! 
haha SPM  senang jerh, *unsur belagak disitu cehhh

*you guys tabahkan hati..
*yakin boleh ecehh pandai bg nasihat !! :P


 




ingat!! jangan termenung tau tau.. hehe

Sunday, October 23, 2011

Friday, October 21, 2011

Diff color does it matter ?

HUNNY BUNNY ,

it all about color.. erm Does it matter if he have a different color ? hahaha  okay i dah merepek
Motif kat sini JUST wanna say that  I LOVE YOU SO MUCH !! hehe *malu




 i don't care what people said about you. the most importance thing is I know we are completing each other life.. hehe
sayang
- thanks for being so nice to me even though (sometimes you are so jerk !)
- thanks for remind me all about my concentration of study
- thanks for everything you did to me
- thanks for make my life colorful
- thanks for making me part of your day




MUHAMMAD IZZAT


ni wa wa

ni wa wa means anak patung tanah liat
ermm like this kut :
Ní wáwa, (Mud doll,)
泥娃娃
Ní wáwa, (Mud doll,)
泥娃娃
Yīgè ní wáwa, (A mud doll,)
一个泥娃娃
Yě yǒu nà méimáo, (Has the eyebrows too,)
也有那眉毛
Yě yǒu nà yǎnjīng, (Has the eyes too,)
也有那眼睛
Yǎnjīng búhuì zhǎ. (Eyes will not blink.)
眼睛不会眨

Ní wáwa, (Mud doll,)
泥娃娃
Ní wáwa, (Mud doll,)
泥娃娃
Yīgè ní wáwa, (A mud doll,)
一个泥娃娃
Yě yǒu nà bízi, (Has the nose too,)
也有那鼻子
Yě yǒu nà zuǐbā, (Has the mouth too,)
也有那嘴巴
Zuǐbā bù shuōhuà. (Mouth does not speak.)
嘴巴不说话

Tā shì ge jiǎ wáwa, (She is a fake doll,)
她是个假娃娃
Bú shì ge zhēn wáwa, (Not a real baby,)
不是个真娃娃
Tā méiyǒu qīnàide māma, (She does not have dear mother,)
她没有亲爱的妈妈
Yě méiyǒu bàba. (Also has no father.)
也没有爸爸

Ní wáwa, (Mud doll,)
泥娃娃
Ní wáwa, (Mud doll,)
泥娃娃
Yīgè ní wáwa, (A mud doll,)
一个泥娃娃
Wǒ zuò tā māma, (I'll be her mother,)
我做她妈妈
Wǒ zuò tā bàba, (I'll be her father,)
也做她爸爸
Yǒngyuǎn ài zhe tā. (Always love her.)
永远爱着她
 so this is the song that we had perform last Tuesday :D
thanks to our loushi (madam lai) and all member of group LO1 

Dont let the other's performances let us down. We're always the best when we're together. :)

MIIT OPEN DAY ♥



NI WA WA..





SWEET TIME TOGETHER !!



 
AFTER THE PERFORMANCE !! HAPPY FACE :))
 FRONT : MAI TASHA ME!
BACK : FALEK,ALEYSHA,HAZIQ

A PART OF US !