hai ! =D saya diTAG .. agagaga happy ekhh sbb emma org pertama yang tag saya;; hehe
ohh sungguh kesihan saya niyh
thnx to EMMA yeahhh.. haha walaupon awak tgh demam... tapi awak tag saya ;P
hehe
1. saya NURUL AMIERA nice name huh
2. saya ade kucing oke :) putih nme dye
3. MUHAMMADIZZAT kawan baik sye,dye juga boyyfeee saya !ouhh saya sayang dye oke
4. addicted to korean drama now!! kwon sang woo hot!!
5. pagi tadi saya g jogging oke :) jgn terkejut.. yea mmg saya malas bjogging tp..... entah hari ini rajin pula... *kwing kwing
6. sgt menjaga cake di BAKING LIFE haha... best tahu ;)
7. UNIKL,MIIT dihati ...
8. nak kurus!! waa saya gemok :(
9. of course nak shopping gila2 *weee
10. nak habiskan menjahit.. haha dah bnyak tergendala projek aku niyh -.-
11. jadi anak yang soleh yeaa
12. kawan ?? ramai ! hehe..
13. saya sensitif =( cepat jer terasa hati.. hahaha
14. yea saya gedik !! haha
15. MAI,THIRAH,MUNA selalu disisi thnx ♥♥ yeahhh
16. blog tercinta :) bosan jer cari blog.. haha
17. saya suka fairytale ! wish that my life a fairytale :) mst best kan.. happy ever after.. ahaha berangan jer awk nie MIERA -.-
18. ohh num 18 :) 18 nov birthday saya..haha
19. nak g korea!! knape?? entah .. haha miera!
20. yeahh saya suka makan.. bahagia gler nmpak makanan =D
21. peminat YUNA haha. saya suka tgk style dye.. soo sweet!!
22. gemar melukis,haha percaya tak??
23. gila photoshop skrang.. haha make up make up di photoshop fun gler !! yea yea saya budak baru belajar.. hahaha
24. saya ade adik yang sangat sangat nakal grrrrr geram ngn dye
25. yohh saya suka duit !! $$$ *wing wing
yeeeehhaaaa thnx EMMA :)
saya nak tag,
aten, fatin athirah, aisyatun, mai, dan adik shalihah weng ♥♥