Wednesday, December 8, 2010

Good Afternoon Everybody +_O

SELAMAT TENGAH HARI =)

hai hai.. 2.19.. lepas makan,perut kenyang.. adehh mula lah terasa mengantuk.. goshhh ~~~~
aten dgr citer kao bwat kek coklat.. haha bg sini sket =P
adehh miera jgn tido lps makan okeyh... nnty berat awak naik lagi... -.-
mengantuk ~!!! o.O

pesan saya pada awak

muhammadizzat
yea saya rindu anda..♥engat pesan sayakalau tak mao saya jadi ma'cik garang jgn tido ats buku okey.
jgn tido lambat.nanti awak jadi panda.jgn tension sangat.awak mst boleh.saya yakin dgn anda :)
jaga kesihatan dgn baik.buat yang terbaik untuk midterm minggu depan okey.awak  hebat.

♥ purple sentiasa 

sayang awk =D


Tuesday, December 7, 2010

TAG TAG =)

hai ! =D  saya diTAG .. agagaga happy ekhh sbb emma org pertama yang tag saya;; hehe ohh sungguh kesihan saya niyh



thnx to EMMA yeahhh.. haha walaupon awak tgh demam... tapi awak tag saya ;P
hehe

1. saya NURUL AMIERA nice name huh 

2. saya ade kucing  oke :) putih nme dye 

3. MUHAMMADIZZAT kawan baik sye,dye juga boyyfeee saya !ouhh saya sayang dye oke 

4. addicted to korean drama now!! kwon sang woo hot!!

5. pagi tadi saya g jogging oke :) jgn terkejut.. yea mmg saya malas bjogging tp..... entah hari ini rajin pula... *kwing kwing 

6. sgt menjaga cake di  BAKING LIFE  haha... best tahu ;)

7. UNIKL,MIIT dihati ... 

8. nak kurus!! waa saya gemok :(

9. of course nak shopping gila2 *weee

10. nak habiskan menjahit.. haha dah bnyak tergendala projek aku niyh -.-

11. jadi anak yang soleh yeaa

12. kawan ?? ramai ! hehe.. 

13. saya sensitif =( cepat jer terasa hati.. hahaha

14. yea saya gedik !! haha

15. MAI,THIRAH,MUNA  selalu disisi thnx  yeahhh 

16. blog tercinta :) bosan jer cari blog.. haha

17. saya suka fairytale ! wish that my life a fairytale :) mst best kan.. happy ever after.. ahaha berangan jer awk nie MIERA -.-

18. ohh num 18 :) 18 nov birthday saya..haha

19. nak g korea!! knape?? entah .. haha miera!

20. yeahh saya suka makan.. bahagia gler nmpak makanan =D 

21. peminat YUNA haha. saya suka tgk style dye.. soo sweet!!

22. gemar melukis,haha percaya tak??

23. gila photoshop skrang.. haha make up make up di photoshop fun gler !! yea yea saya budak baru belajar.. hahaha

24. saya ade adik yang sangat sangat nakal grrrrr geram ngn dye 

25. yohh saya suka duit !! $$$ *wing wing 


yeeeehhaaaa thnx EMMA :)
saya nak tag, 
aten, fatin athirah, aisyatun, mai, dan adik shalihah weng 

4MINUTE - 'I My Me Mine' M/V



Dengar dengar .. ahahahaha
klik klik klik klik  
cute gler

Saturday, December 4, 2010

saya bosan

 SAYA BOSAN
eee tak tau nak buat ape dah niyh.. sumpah ari niyh hari yang gila bosan grrrrr -.-"

anyone yang ade suggestion ape nak buat di malam hari ni.. ????



yeahh im hungry !!!!!!!!! ohh -.-


wanna eat something,, haihh.. but its too late to eat..now it 3am.. i dont wanna become a big fat girl !!! -.-"
ohhh nightmare already 
suddenly teringat mse mkn subway bersama mereka :) 



ohh sumpah saya rindu korang berdua T_T

&&

hey hey thax to muhammad izzat  because you accompany me tonight in the phone eventhough its just for a while thnx honey 

hehe love u =)

Friday, December 3, 2010

rapunzel


sumpah nak sgt tgk citer niyh.. yeaa saya mmg dah ketinggalan.. kwn2 saya sume dah tgk !! :(
sedeyh T_T

tgk comel kan dye.. ahahaha
=D



dan jugak harry potter pon tak dapat nak tgk ! 
uhhh sedeyh :(
isyhh bosan bosan bosan bosan...